10 TOP jesenných potravín na chudnutie!

Jar a leto ubehli ako voda. Príjemné počasie, kúpanie a letné dovolenky má väčšina z nás za sebou. Na dvere nám klope ďalšie ročné obdobie, ktoré si môžete spríjemniť nielen počas babieho leta, ale po celý čas. Prinášame Vám 10 top jesenných potravín na chudnutie a udržiavanie hmotnosti. Máte predstavu, ktoré by to mohli byť? :)

 

10 TOP jesenných potravín na chudnutie

Brusnice

Brusnice

Brusnice sa často používajú ako sladká omáčka hlavne pri divine, ale najlepšie pre Vaše zdravie urobíte, ak ich budete konzumovať čerstvé a v surovom stave. Obsahujú totiž kyselinu ursolovú, ktorá pomáha pri spaľovaní tukov.

 

Hrušky

Hruška

Jedna stredná hruška poskytuje až 6 gramov vklákniny, zabraňuje nadúvaniu a zachováva pravidelné a postupné trávenie.

 

Granátové jablko

Granátové jabĺčko

Granátové jablko obsahuje veľa vlákniny a najdôležitejšie nutrienty vhodné pri chudnutí. Vyšší obsah vlákniny zabezpečuje nielen dlhšiu sýtosť, ale zároveň aj svojim zložením dáva signál mozgu, aby ste sa neprejedali. Chutné granátové jablko môžete konzumovať čerstvé a rovnako ho použiť aj do smoothies alebo iných ovocných nápojov.

 

Jablká

Šupka z jablka

Jablká nájdeme v našich obchodoch po celý rok, avšak zdravé a bio jablká sa dajú kúpiť iba počas leta a začiatkom jesene priamo od farmárov. Jedno veľké jablko obsahuje až 5,5 gramu vlákniny! Viac krát sme písali na našom blogu, že jablká obsahujú množstvo pektínu, ktorý zabezpečuje dlhšiu sýtosť. Sú teda ideálne pri chudnutí, ale aj udržiavaní hmotnosti po schudnutí!

 

Šalvia

Šalvia

Šalvia je super bylinkou, ktorá sa dá pridať do mnohých jedál. Dodáva jedlám nielen príjemnú chuť, ale má aj upokojujúce a ukľudňujúce účinky v prípade trávenia. Skúste ju vyskúšať, nebojte sa jej :)

 

Tekvica

Tekvica

Tekvica je obľúbeným jesenným pokrmom. Tanier tekvice ponúka až 3 gramy vlákniny a menej ako 50 kalórií na jednu porciu. Čo viac si priať, ak skonzumujete chutné, zdravé a nízkokalorické jedlo?

 

Škorica

Škorica

Škorica nie je spájaná iba s prípravou medovníkov vo vianočnom období, ale jej vôňa a chuť sú synonymom jesenných a zimných receptov. Dodáva skvelú chuť jedlu a pomáha spaľovať tuky. Taktiež pomáha regulovať hladinu cukru v krvi, obmedzuje chuť na mlsanie a zrýchľuje metabolizmus.

 

Ružičkový kel

Ružičkový kel

Mnohými zatracovaný, ale ružičkový kel obsahuje množstvo vlákniny a je bohatý na nutrienty. Táto potravina sa skvele hodí ako príloha. Obsahuje nielen množstvo vlákniny, ale aj veľa proteínov. Hrsť ružičkového kelu obsahuje až 3 gramy proteínov!

 

Sladký zemiak

Sladké zemiaky

Sladký zemiak pomáha udržiavať dlhšie sýtosť vďaka vysokému obsahu vlákniny. Zároveň reguluje hladinu cukru v krvi. Konzumáciou sladkého zemiaku predídete nechcenému mlsaniu :)

 

Špagetová tekvica

Špagetová tekvica

Špagetová tekvica obsahuje veľa antioxidantov a nízky počet kalórií. To je dobrým dôvodom, prečo po nej siahnuť a ušetriť na príjme skonzumovaných kalórií a pomôcť tak chudnutiu, prípadne udržiavaniu hmotnosti.

Ktorú z vyššie spomenutých potravín preferujete Vy? Budeme radi, ak vyjadríte Váš názor v komentároch nižšie :)

Máte problém s nadváhou? Chudnite s nami pod odborným dohľadom!

Formular akcia konzultacia

Objednať konzultáciu

Polia označené * sú povinné!

 

Sumár
10 TOP jesenných potravín na chudnutie
Názov článku
10 TOP jesenných potravín na chudnutie
Popis
Prinášame Vám 10 top jesenných potravín na chudnutie a udržiavanie hmotnosti. Máte predstavu, ktoré by to mohli byť? Prečítajte si v našom článku hneď teraz
Autor

Tagy:, , , , , , , , , , ,

Žiadne komentáre neexistujú

Pridaj komentár