3 spôsoby, ako rýchlejšie spaľovať tuk pri behu

Každý z nás to pozná. Správne a zdravo sa stravujeme, máme aj pravidelný pohyb, ale chceli by sme ešte intenzívnejšie a rýchlejšie spaľovať tuk a preto hľadáme rôzne tipy ako by sme sa ešte mohli zlepšiť. Niekoľko z nich Vám preto prinášame a veríme, že Vám taktiež pomôžu :)

Beh žena

1. zmeňte intenzitu počas behu

Ak behávate rovnakým tempom počas celej doby prichádzate tak o spálenie tuku, ktorého by ste sa inak zbavili pri intervalovom behu. Striedajte preto intenzitu a rýchlosť behu. Bežte niekoľko metrov šprintom, potom spomaľte a bežte Vašim zaužívaným tempom, po niekoľkých metroch nasaďte zasa šprint a následne Vaše obvyklé tempo. Toto striedanie tempa lepšie naštartuje Váš metabolizmus a Vy spálite oveľa viac kalórií a tuku.

2. bežte o niečo dlhšie

Máte zaužívanú trasu a jej dĺžka a terén Vám vyhovujú dostatočne? Skúste pridať k tejto zaužívanej trase niekoľko sto metrov navyše. Každou “5 minútovkou” navyše, o ktorú zabehnete viac, spálite aj viac kalórií. Čím dlhšie pobežíte o to viac aj spálite. Myslite na to pri ďalšom behu a zistíte, aká skvelá motivácia je spáliť len 50 kalórií navyše :)

3. pri behu vykopávajte kolená do výšky

Aby ste sa ľahšie zbavovali tuku na bruchu používajte minútové intervaly počas behu, kedy budete vykopávať kolená poriadne do výšky, vysoko ako len vládzete. Sústreďte sa na to, aby ste viac zapojili brušné svaly, ako svaly na nohách.
 

Máte problém s nadváhou? Chudnite s nami pod odborným dohľadom!

Formular akcia

Objednať konzultáciu

Polia označené * sú povinné!

 

Sumár
3 spôsoby, ako rýchlejšie spaľovať tuk pri behu
Názov článku
3 spôsoby, ako rýchlejšie spaľovať tuk pri behu
Popis
Každý z nás to pozná. Správne a zdravo sa stravujeme, máme aj pravidelný pohyb, ale chceli by sme ešte intenzívnejšie a rýchlejšie spaľovať tuk a preto hľadáme rôzne tipy ako by sme sa ešte mohli zlepšiť. Niekoľko z nich Vám preto prinášame a veríme, že Vám taktiež pomôžu
Autor

Tagy:, , ,

Žiadne komentáre neexistujú

Pridaj komentár