5 zvykov, aby ste mali dostatok energie počas celého dňa

Každý z nás to pozná. Poobede približne o 14tej – 15tej prichádza útlm a my nie a nie sa z neho dostať. Celodenné sedenie za počítačom v kancelárii nám uberie energiu a pocit, že by sme najradšej zaspali sa dostaví vždy v rovnakú dobu. Ako mať však dostatok energie po celý čas v práci od 09.00 do 17.00 hod.? Prinášame Vám 5 tipov, ktoré by ste si mali osvojiť ako zvyky, ktoré budete pravidelne vykonávať a únavu nebudete pociťovať.

Chôdza

1. cvičte ráno

Dobrý deň začína dobrým štartom, to nám dá za pravdu každý z Vás. Ranné cvičenie mnohí ľudia odmietajú, pretože si radšej 3 až 5 krát ešte pretočia budík, kým vstanú. No, ak chcete mať dostatok energie, ranné cvičenie je ideálnou štartovacou métou. Ranné cvičenie prináša mnoho výhod, nemusíte sa obávať, že nebudete počas dňa nič stíhať, lebo Vás cvičenie naštartuje a budete sa cítiť skvele, keď budete vedieť, že ste už pred prácou stihli urobiť niečo pre seba a svoje zdravie. Ranné cvičenie Vám pomôže udržať energiu na vyššej úrovni, rozprúdi sa Vám krv a rozohrejete svoje telo. Lepšie Vám naštartuje aj mozog a teda rozmýšlanie. Vyskúšajte ranné cvičenie a neoľutujete. Možno zopár dní to bude pre Vás namáhavé, ale keď si osvojíte pravidelnú rutinu, bude pre Vás ranné cvičenie balzamom na dušu.

2. pravidelná chôdza

V prípade, že sa pravidelne pristihnete pri poobednom zívaní a útlme skúste si dať 10 minútovú prestávku, aby ste načerpali energiu. Stačí ak sa budete prechádzať okolo budovy, zoberte si zopár kolegov so sebou a dajte si pauzu. Slnečné lúče Vás nabijú energiou a čerstvý vzduch pomôže reštartovať mozgové “závity”.  Ak neviete koľko máte chodiť, zaobstarajte si tracker, ktorý sa dá jednoducho nastaviť a bude Vás upozornovať koľko krokov ste spravili a v akom čase.

3. jedzte ľahšie jedlá

Mnoho ľudí robí veľkú chybu pri veľkosti porcie obeda. Namiesto sýteho a nezdravého fastfoodu vyberajte jedlá plné vlákniny a vitamínov, ktoré Vám dodajú väčšiu energiu a pomôžu Vám zostať dlhšie sýtymi. Jednotlivé jedlá si rozdeľte a radšej konzumujte pravidelne menšie porcie. Nezabúdajte počas dňa ani na desiatu či olovrant. Namiesto číny alebo hamburgeru s hranolkami, vyberajte zdravé jedlá, ktoré obsahujú veľa bielkovín, najlepšia voľba je čerstvá zelenina, chudé mäso atď.

4. pite zelený čaj

Niekedy nič lepšie na útlm nefunguje, ako si dať šálku kofeínu, ktorá Vás vzpruží. Ale príliš neskorá konzumácia kofeínu môže zapríčiniť zlé zaspávanie a spánok samotný. Preto radšej vyberajte zelený čaj namiesto kávy. Množstvo kofeínu v zelenom čaji je nižšie, ale dosahuje dostatočnú úroveň, aby Vám pomohlo dodať energiu.

5. robte stretching

Stretching nemusíte robiť iba v popoludňajších hodinách, kľudne ho môžete robiť pravidelne každú hodinu. Stačí Vám zopár minút sa poriadne ponaťahovať a rozprúdiť krv v tele. Prísun energie bude neuveriteľný, vyskúšajte :)

Veríme, že Vám týchto 5 návykov pomôže k zvýšeniu energie a že zvládnete oveľa viac za kratší čas :)

Prípadne nám napíšte do komentárov Vaše tipy, ako prekonávate jednoducho a rýchlo útlm :)
 

Máte problém s nadváhou? Chudnite s nami pod odborným dohľadom!

Formular akcia

Objednať konzultáciu

Polia označené * sú povinné!

 

Sumár
5 zvykov, aby ste mali dostatok energie počas celého dňa
Názov článku
5 zvykov, aby ste mali dostatok energie počas celého dňa
Popis
Každý z nás to pozná. Poobede približne o 14tej - 15tej prichádza útlm a my nie a nie sa z neho dostať. Celodenné sedenie za počítačom v kancelárii nám uberie energiu a pocit, že by sme najradšej zaspali sa dostaví vždy v rovnakú dobu.
Autor

Tagy:,

Žiadne komentáre neexistujú

Pridaj komentár