Ako chudnúť bez pocitu zlyhania?

Ak patríte medzi tých, ktorí sa pokúšali schudnúť a po ukončení diéty sa im nepodarilo si hmotnosť udržať, zrejme ste niekde robili chybu, prípadne Vami vybraná redukčná metóda Vám nepomohla so základným problémom – naučiť Vás zdravo sa stravovať a žiť zdravým životným štýlom.

Deprimovaná žena

Často sa stretávame s tým, že sa ľudia mylne domnievajú, že diétou všetko skončí a že si nebudú môcť dať svoje obľúbené jedlá po ukončení redukcie. Na základe tejto mylnej dedukcie sa dostaví pocit zlyhania, keď siahnu po obľúbenom jedle. Takmer na 100% vieme, že nie je možné, aby ste vynechali Vašu obľúbenú pizzu, zmrzlinu, hranolky, čokoládu v budúcnosti. Potláčaním a odmietaním týchto jedál v nejakom čase sa vo Vás “nahromadí” chuť a Vy oveľa viac podľahnete nezdravému, pretože po ňom túžite tak dlho.

Mali by ste si uvedomiť jeden fakt. Ak máte chuť na nejakú maškrtu či jedlo, ktoré nie je práve najzdravšie, môžete po ňom siahnuť. Len všetko treba s mierou! Ak jeden či dva krát do týždňa porušíte svoj zdravý životný štýl, budete mať oveľa väčšiu snahu ďalšie dni žiť zdravo.

Odporúčame, aby ste si našli zdravé alternatívy k Vašim obľúbeným jedlám. Aj cestoviny môžu byť zdravé a predídete tak zbytočnému mlsaniu a pochutnávaniu si na tých nezdravých.

Ďalším odporúčaním je nevynechávať celé skupiny jedál. Prístup – žiadne sacharidy, žiadne mliečne výrobky atď. nie je správny. Chudnutie je o zmene životného štýlu, nie o odstránení celej skupiny jedál. Namiesto ich odstránenia, ich radšej obmedzte, resp. konzumujte v pomere, aký je pre Vás ideálny. Povedzte NIE rafinovaným, teda priemyselne spracovávaným surovinám a povedzte ÁNO tým prírodným z celého zrna, ovociu a zelenine. Jedzte nízkotučné mliečne výrobky namiesto plnotučných. Zistite, ktoré zdravé potraviny uspokoja Váš mlsný jazyk a tie konzumujte namiesto tých nezdravých, keď Vás “prepadne” hlad alebo potreba mlsania.

Predchádzajte hladovaniu a mlsaniu tým, že si starostlivo dopredu naplánujete jednotlivé jedlá. Od raňajok, desiaty, obeda až po večeru. Urobte si týždenný plán dopredu a vždy si budete istí, že nie ste mimo Vášho vytýčeného zdravého životného štýlu :)

Doprajte si aj jedno malé “zlyhanie”. Neverili by ste, ako účinné je takéto “zlyhanie”. Sami si uvedomíte, že ste skonzumovali nezdravú dobrotu a ďalší deň sa budete určite držať vytýčeného cieľa – zdravého životného štýlu a stravovania.
 

Máte problém s nadváhou? Chudnite s nami pod odborným dohľadom!

Formular akcia

Objednať konzultáciu

Polia označené * sú povinné!

 

Sumár
Ako chudnúť bez pocitu zlyhania?
Názov článku
Ako chudnúť bez pocitu zlyhania?
Popis
Ak patríte medzi tých, ktorí sa pokúšali schudnúť a po ukončení diéty sa im nepodarilo si hmotnosť udržať, zrejme ste niekde robili chybu, prípadne Vami vybraná redukčná metóda Vám nepomohla so základným problémom - naučiť Vás zdravo sa stravovať a žiť zdravým životným štýlom.
Autor

Tagy:, , ,

Žiadne komentáre neexistujú

Pridaj komentár