Ako sa zdravo stravovať počas víkendu

Zdravo sa stravovať počas celého víkendu je dobrým nápadom z viacerých dôvodov. Ak sa budete držať počas víkendu zdravého stravovania, pomôže Vám v pracovnom týždni viac sa priblížiť Vašim zdravým cieľom. Do práce nastúpite plný energie! Nemusíte sa však obávať radikálneho obmedzovania sa, ak sa budete držať týchto cenných pravidiel.

Príprava zdravého jedla

1. doprajte si šálku horúcej vody s citrónovou šťavou. Tá vyrovná Vaše pH a bude skvelým štartom sobotňajšieho rána. Tento horúci nápoj Vám zlepší aj trávenie.

2. varte doma. Tým, že vymeníte reštauráciu či fastfood za domáce jedlo, výrazne dokážete ovplyvniť konzumovanie zdravých potravín. Domáca strava Vám dá priestor na použitie zdravých surovín v každom jedle.

3. pridajte domáce produkty do každého jedla. To znamená, pridajte do každého jedla niečo zo svojej záhradky. Môže to byť ovocie či zelenina. Šálka ovocia je vhodná nielen na desiatu, ale aj olovrant. Ak pridáte potraviny s vysokým obsahom vlákniny, budete jesť oveľa menšie porcie.

4. nejedzte priemyselne spracovávané potraviny. Zabudnite na rýchle občerstvenie v meste s priateľmi pri pive alebo víne. Skúste sa týchto nezdravých potravín vzdať a sami zistíte túto pozitívnu zmenu na Vaše zdravie a energiu.

5. konzumujte primerané množstvo sacharidov. Vynechajte biele rožky, bagety a biele pečivo. Treba siahnuť po cereálnom chlebíku. Biele pečivo Vám zbytočne odoberie energiu.

6. jedzte pravidelne, aby ste neboli príliš hladní. Keď pociťujeme prílišný hlad a rýchlo sa najeme, skonzumujeme oveľa väčšiu porciu jedla, akú by sme zjedli v prípade stravovania sa v pravidelných intervaloch. Medzi hlavnými jedlami, teda medzi raňajkami, obedom a večerou si doprajte niečo malé na desiatu a olovrant. Najlepšie ovocie, zeleninu, prípadne nejakú zdravú maškrtu.

7. vynechajte cukor. Prírodný cukor, ktorý obsahuje ovocie je ten pravý pre Váš zdravý jedálniček. Rafinovaný cukor v čaji alebo káve je pravým opakom zdravého jedálničku.

8. zabudnite na alkohol. Netreba každý víkend popíjať s priateľmi v bare. Drinky obsahujú veľa prázdnych kalórií a tony cukru, ktoré nepotrebujete pre svoj organizmus.

9. pite veľa vody. Jedným z najjednoduchších spôsobov, ako dodržiavať zdravý plán jedálničku cez víkend je konzumácia veľkého množstva čistej vody, prípadne vody s citrónom. Vždy majte dopredu pripravený džbán s vodou. Tá Vám pomôže vyplavovať toxíny z tela a podporí Vaše trávenie.

10. odstráňte nepotrebné prísady k jedlám, akými je kečup, majonéza, drezing a podobne. Sústreďte sa iba na zdravé, čerstvé a prírodné produkty.

11. doprajte si dostatočné množstvo zeleného čaju. Antioxidanty a detox je pre zdravý víkend neoddeliteľnou súčasťou.

12. ak sa už rozhodnete absolvovať párty s priateľmi, doneste si svoje vlastné jedlo. Nebudete za to určite kritizovaní a možno sa na zdravé víkendy dajú aj Vaši priatelia a zároveň Vás určite podporia.
 

Máte problém s nadváhou? Chudnite s nami pod odborným dohľadom!

Formular akcia

Objednať konzultáciu

Polia označené * sú povinné!

 

Sumár
Ako sa zdravo stravovať počas víkendu
Názov článku
Ako sa zdravo stravovať počas víkendu
Popis
Zdravo sa stravovať počas celého víkendu je dobrým nápadom z viacerých dôvodov. Ak sa budete držať počas víkendu zdravého stravovania, pomôže Vám v pracovnom týždni viac sa priblížiť Vašim zdravým cieľom. Do práce nastúpite plný energie! Nemusíte sa však obávať radikálneho obmedzovania sa, ak sa budete držať týchto cenných pravidiel.
Autor

Tagy:, , ,

Žiadne komentáre neexistujú

Pridaj komentár