Ako spraviť Váš domov rajom zdravia?

Jednou z najlepších možností ako zostať motivovaný pri chudnutí a udržaní si svojich cieľov v oblasti zdravia je zabezpečiť pohodu vo vlastnom dome. Ak chcete zmeniť životný štýl a rozhodovať sa lepšie, čo sa týka Vášho zdravia, skúste urobiť zopár menších úprav u Vás doma a to krok za krokom v každej miestnosti!

Kuchyňa

Kuchyňa

  • Umiestnite zdravé a dobré potraviny dopredu, aby ste podvedomo robili správne rozhodnutia. Udržujte čerstvé potraviny na prístupnom, viditeľnom mieste a menej zdravé potraviny dajte na vyššie a menej prístupné miesta.
  • Majte kuchárky po ruke a na očiach. Buďte motivovaní pripravovať jedlá doma používaním kuchárok. Zdravé recepty, ktoré chcete vyskúšať si nechajte na stole alebo ich umiestnite na chladničku ako Vašu pripomienku.
  • Myslite dopredu a pomôžte Vášmu chudnutiu. Kúpte menšie taniere, na aké ste zvyknutí, používajte odmerky a váhu pri varení a nakladaní jedla na tanier.
  • Na kuchynský stôl umiestnite radšej ovocie ako kvety. Tie môžete dať do obývačky, aby Vás jedlo nelákalo počas pozerania televízora.
  • Znížte intenzitu osvetlenia. Výskumy dokazujú, že silné svetlo spôsobuje, že jeme rýchlejšie a tým pádom aj viac. Ale zároveň nemajte ani prílišnú tmu, aby ste vedeli odsledovať Vaše porcie jedál.
  • Odstráňte rušivé elementy a rozptýlenia. Televízor rozhodne nepatrí do kuchyne pri konzumácii jedla. Namiesto toho sa sústreďte iba na jedlo a vychutnávajte si ho.

Spálňa

Urobte Vaše ciele viditeľnými.

Spálňa

 

  • Zaveste si nohavice alebo šaty na šatníkové dvere, tak aby boli menšie než je šírka týchto dverí. Podvedomo Vám to bude pripomínať Vaše ciele v oblasti zdravia.
  • Odstráňte kancelárske potreby a stôl zo spálne. Takto nebudete v pokušení zostať pracovať dlhšie, ako by ste mali. Taktiež si neberte svoj počítač do postele. Krkolomné pohyby a polohy Vám nerobia dobre. Počítač patrí na kancelársky stôl a nie do postele. Predídete tak rýchlejšej únave.

Obývačka

Obývačka

  • Vytvorte si kútik duševného zdravia. V jednom z rohov obývačky si vytvorte priestor, v ktorom budete môcť hľadať útočisko od každodenných starostí. Začnite Vašim obľúbeným kreslom, pridajte knihy, deku, časopisy…
  • Vytvorte si kútik na cvičenie, najlepšie blízko televízora. Poukladajte si doňho činky a náradie na cvičenie. Keď ich budete mať na očiach, tak Vaše podvedomie bude ľahšie posielať signály, že sa máte hýbať.
  • Uložte tenisky k dverám a majte vždy pripravenú fľašu s vodou tak, aby ste sa len obuli a išli si ísť zacvičiť.

 

Máte problém s nadváhou? Chudnite s nami pod odborným dohľadom!

Formular akcia

Objednať konzultáciu

Polia označené * sú povinné!

 

Sumár
Ako spraviť Váš domov rajom zdravia?
Názov článku
Ako spraviť Váš domov rajom zdravia?
Popis
Jednou z najlepších možností ako zostať motivovaný pri chudnutí a udržaní si svojich cieľov v oblasti zdravia je zabezpečiť pohodu vo vlastnom dome. Ak chcete zmeniť životný štýl a rozhodovať sa lepšie, čo sa týka Vášho zdravia, skúste urobiť zopár menších úprav u Vás doma a to krok za krokom v každej miestnosti!
Autor

Tagy:, , ,

Žiadne komentáre neexistujú

Pridaj komentár