Chudnutie: 13 spôsobov ako sa cítiť chudší

Chudnutie vyžaduje čas, obetavosť a hlavne ochotu sa zmeniť. Schudnúť v dnešnej dobe nie je až taký veľký problém. Problém nastáva väčšinou po skončení diéty a nábehu na normálny režim.

Keď ste neabsolvovali bielkovinovú diétu PROTISSIMO, tak zrejme ťažšie budete zvládať zmenu stravovacích návykov a životného štýlu. No napriek tomu Vám prinášame niekoľko spôsobov ako sa cítiť chudší už v priebehu jedného dňa!

Žena s jedlom

1. pite ráno horúcu vodu s citrónom

Pohár horúcej citrónovej vody Vám ráno naštartuje tráviaci systém. V prípade, ak neobľubujete horúcu citrónovú vodu, môžete siahnuť aj po zelenom čaji s citrónom. Výber je len na Vás.

2. vynechajte mliečne raňajky

Ak patríte medzi ľudí, ktorí mávajú žalúdočné problémy po konzumácii mliečnych výrobkov, tak ich skúste vynechať a zistite či sa bez nich budete cítiť lepšie a menej nafúknuto.

3. doprajte si ráno jógu namiesto dlhého spánku

Cvičenie jógy v ranných hodinách pomáha naštartovať trávenie a tým pomáha telu zbavovať sa škodlivých toxínov.

4. doprajte si na desiatu snack v podobe tropického ovocia

Napríklad ananás či papája obsahujú enzýmy bromelaín a papaín, ktoré uľahčujú trávenie. Urobte si z nich skvelé smoothies a spríjemnite si desiatu.

5. spomaľte

Jedzte pomalšie, ako ste zvyknutí. Predídete tak nadúvaniu prílišným hltaním vzduchu.

6. zabudnite na žuvačky

Žuvaním žuvačky taktiež hltáte do seba príliš veľa vzduchu. Žuvačky sú ešte o to horšie, že obsahujú v sebe množstvo cukru.

7. prijímajte viac vody

Voda pomáha odplavovať toxíny a soli z Vášho tela. Zvyknite si mať pripravenú vždy fľašu či pohár čistej vody vo Vašej blízkosti, aby ste vždy podvedomo mysleli na hydratáciu.

8. vždy sledujte veľkosť konzumovanej porcie jedla

Dôvod prečo sa cítite tak sýti a nafúknutí, môže prameniť z veľkosti konzumovanej porcie jedla. Ak mávate pocit nafúknutia a sýtosti, treba zvážiť veľkosť porcií. Najlepšie urobíte, ak všetky potraviny budete merať, vážiť a zmenšíte veľkosť Vašich tanierov. Nenakladajte si jedlo “podľa oka”. Nenaložíte si nikdy správnu veľkosť porcie.

9. doprajte si olovrant bohatý na vlákninu

Veľa ľudí a vo väčšine prípadov ženy nekonzumujú dostatok vlákniny, ktorá je kľúčová k pocitu sýtosti a energie. Každý by mal skonzumovať aspoň 25 až 30 gramov vlákniny za deň. Stačí siahnuť po avokáde, malinách, hruškách či zelenine a ovocí s vyšší obsahom vlákniny.

10. na večeru si dajte zeleninu

Napríklad špargľa podporuje trávenie tým, že stimuluje rast dobrých baktérií v tele. Na večeru si dajte veľa zeleniny a pridajte bielkoviny v podobe kuracieho mäsa alebo rýb.

11. po večeri zabudnite na dezert

Mastné a sladké jedlá môžu spôsobovať nadúvanie. Zabudnite preto konzumovať sladké po večeri a radšej siahnite po zdravom a čerstvom ovocí, bohatom na vlákninu, ktoré Vám uľahčí trávenie.

12. doprajte si čaj na trávenie

Pred spánkom si doprajte čaj zo zázvoru a citrónu, prípadne mätový čaj, ktorý upokojuje žalúdok.

13. choďte spať včas

Spánok pomáha regulovať Váš metabolizmus a preto choďte spať včas a doprajte si 7 až 9 hodinový spánok.
 

Máte problém s nadváhou? Chudnite s nami pod odborným dohľadom!

Formular akcia

Objednať konzultáciu

Polia označené * sú povinné!

 

Sumár
Chudnutie: 13 spôsobov ako sa cítiť chudší
Názov článku
Chudnutie: 13 spôsobov ako sa cítiť chudší
Popis
Chudnutie vyžaduje čas, obetavosť a hlavne ochotu sa zmeniť. Schudnúť v dnešnej dobe nie je až taký veľký problém. Problém nastáva väčšinou po skončení diéty a nábehu na normálny režim.
Autor

Tagy:, , , , ,

Žiadne komentáre neexistujú

Pridaj komentár