Spáľte viac kalórií a buďte šťastnejší

Každý z nás máva občas pocit, že ráno vstal tou nesprávnou nohou. Nie je to nič neobvyklé a stáva sa to každému, nemusíte sa obávať. Po zazvonení budíku by sme najradšej ešte spali aspoň dve hodiny, no žiaľ naše povinnosti volajú. Ako však spraviť Váš deň zdravší, ako sa cítiť šťastnejší a plnší energie? Čítajte tieto naše tipy… :)

Šťastná žena

1. neodďaľujte vstávanie

Čím viac krát zmačknete “snooze” na Vašom budíku, o to horšie sa Vám bude vstávať. Samozrejme zvuk budíku nemáme nikto rád, ale skúste niekoľko dní za sebou vstať prvým zazvonením budíku bez ďalšieho zvonenia.

2. cvičte ráno

Cvičenie po ránu môže byť pre Vás zložité a nemusíte byť tak motivovaní, no ranné cvičenie Vám pomôže naštartovať metabolizmus a dodať Vám energiu potrebnú na celý deň.

3. dýchajte

Zastavte sa v tom zhone, v ktorom sa nachádzate na pár minút. Vyrovnajte sa a dýchajte z hlboka. Budete cítiť energiu, ktorá bude do Vášho tela prúdiť a zvládnete tak oveľa viac ako si myslíte.

4. pite kávu

Samozrejme to nepreháňajte s pitím kávy, no šálka kávy Vám pomôže zlepšiť pamäť.

5. vynechajte cukor

Sladenie rafinovaným cukrom sme už viac krát spomínali na našom blogu. Rafinovaný cukor nie je zdravý pre ľudský organizmus, podporuje ukladanie tukov a poškodzuje imunitný systém.

6. majte všetko pripravené

Zvyknite si pripraviť celú tašku na cvičenie deň vopred, aby ste predišli rannému stresu, že neviete nájsť čisté oblečenie, tenisky a podobne.

7. do práce si prineste svoj vlastný obed

Obed pripravený doma je najideálnejší. Viete presne z akých surovín je pripravený a nemusíte sa obávať priberania z nezdravých potravín. Ušetríte tak nielen čas, peniaze ale samozrejme aj Vaše kalórie.

8. pite vodu

Voda zrýchľuje Váš metabolizmus a hydratuje Vašu pokožku.

9. počúvajte relaxačnú hudbu

Počúvanie relaxačnej hudby Vám pomôže nabiť sa novou energiou.

10. usmievajte sa

Samozrejme nie ako slniečko, no skúste sa aspoň 3 krát za deň z chuti zasmiať. Pozitívne myslenie a úsmev zlepšujú náladu človeka niekoľko násobne.

11. konzumujte vyvážené raňajky

Začnite deň zdravými a vyváženými raňajkami, ktoré Vám dodajú plno energie na celé doobedie.

12. zamerajte sa na ovocie a zeleninu

Ovocie a zelenina pomáhajú detoxovať Váš organizmus.

13. pite zdravé prírodné šťavy alebo prírodné smoothie nápoje

Zdravé smoothie je vhodným nápojom počas celého dňa. No dávajte pozor na pridávanie cukru a na zloženie celého nápoja, aby ste to s kalóriami neprehnali. Na pohľad zdravý nápoj nemusí byť až tak zdravý.

14. doprajte si pravidelne dlhý spánok

Spánok je pre zdravie človeka veľmi dôležitý. Nemrhajte čas večer pred televízorom alebo pri počítači. Nastavte si presný režim a chodievajte spať v rovnakú dobu. Každý dospelý človek by mal spať aspoň 8 hodín, aby bolo telo dostatočne oddýchnuté.

15. urobte si zoznam

Robievajte si zoznam nielen na deň, ale na celý týždeň vopred. A to nielen na jedlo, ktoré skonzumujete, ale aj na aktivity, ktoré budete vykonávať. Uvidíte, ako Vám takýto zoznam môže zlepšiť fungovanie.

16. dodávajte si sami energiu a pozitívne myslenie

Pozrite sa do zrkadla, usmejte sa na seba a vyrieknite zopár pozitívnych afirmácií voči svojej osobe. Nebojte sa toho. Pozitívna afirmácia Vám dodá oveľa viac energie a dobrej nálady ako čokoľvek iné :)
 

Máte problém s nadváhou? Chudnite s nami pod odborným dohľadom!

Formular akcia

Objednať konzultáciu

Polia označené * sú povinné!

 

Sumár
Spáľte viac kalórií a buďte šťastnejší
Názov článku
Spáľte viac kalórií a buďte šťastnejší
Popis
Každý z nás máva občas pocit, že ráno vstal tou nesprávnou nohou. Nie je to nič neobvyklé a stáva sa to každému, nemusíte sa obávať. Po zazvonení budíku by sme najradšej ešte spali aspoň dve hodiny, no žiaľ naše povinnosti volajú. Ako však spraviť Váš deň zdravší, ako sa cítiť šťastnejší a plnší energie? Čítajte tieto naše tipy
Autor

Tagy:,

Žiadne komentáre neexistujú

Pridaj komentár