Zoznam potravín pre zdravšie a menej kalorické smoothie

Smoothies nápoje sú veľmi populárne hlavne vďaka rýchlej príprave a použitým zdravým surovinám. Lenže niekedy nemusíte správne odhadnúť vysoký obsah cukru a môžete si tak mylne myslieť, že vypijete zdravý smoothie, no opak je pravdou.

Smoothies bobuľové

Len pre zaujímavosť, jeden stredný banán použitý vo Vašom smoothie obsahuje približne 14 gramov cukru. A to je dosť! Samozrejme je to prírodný cukor, nie rafinovaný, ale všetkého veľa škodí, hlavne v prípade, ak si chcete uchovať Vašu líniu. Preto sme sa rozhodli Vám priniesť zoznam Vašich obľúbených surovín s presným množstvom cukru. Pohár smoothie, ktoré obsahuje menej ako 10 gramov cukru je pre Vás vhodným a zdravým nápojom.

Ovocie a zelenina

kalórie Obsah cukru (g)
Avokádo 103 0.3
Brokolica (1 šálka) 31 1.5
Brusnice (1 šálka) 51 4.4
Čučoriedky (1 šálka) 62 7.0
Jahody (1 šálka) 46 7.1
Kel (1 šálka) 33 0.0
Maliny (1 šálka) 64 5.4
Špenát (1 šálka) 7 0.1

 

Mlieko

kalórie Obsah cukru (g)
Kokosové mlieko 45 1.0
Mandlové mlieko 40 1.0
Ryžové mlieko 45 0.0
Sójové mlieko 60 1.0

 

Zahusťovadlá

kalórie Obsah cukru (g)
Ovsené vločky (1/4 šálky) 75 0.5
Nízko tučný cottage syr (1 šálka) 203 0.7
Mandle (1/4 šálky) 107 0.8
Tofu (1/2 šálky) 53 1.3
Vlašské orechy (1/4 šálky) 109 1.6

 

Ostatné

kalórie Obsah cukru (g)
Čerstvá limetka (1 PL) 10 0.5
Chia semienka (1 PL) 33 0.0
Kakaový prášok (1 PL) 90 0.0
Ľanové semienka (1 PL) 37 0.1
Maliny (1 šálka) 67 0.5
Škorica (1 ČL) 6 0.0
Zázvor (1 ČL) 1 0.0

 

Pre jednoduchšiu kombináciu surovín Vám ponúkame týchto 5 rôznych zdravých smoothie receptov s nízkym obsahom cukru…

  1. 1 šálka kelu, 1/4 avokáda, 1 šálka nesladeného mandlového mlieka, 1/4 šálky ovsených vločiek, 1/2 ČL škorice, 1/2 šálka drveného ľadu = 239 kalórií, 0,9 gramov cukru, 7,6 gramov bielkovín
  2. 1 šálka špenátu, 1/4 avokáda, 1 šálka nesladeného mandlového mlieka, 1 PL arašidového masla, 1 PL kakaového prášku, 1/2 šálky drveného ľadu = 381 kalórií, 1,4 gramov cukru, 10,2 gramu bielkovín
  3. 1 šálka špenátu, 1 šálka malín, 1 šálka nesladeného ryžového mlieka, 1 šálka cottage syru, 1/2 šálky drveného ľadu = 316 kalórií, 6,3 gramu cukru, 34 gramov bielkovín
  4. 1 šálka malín, 1/4 avokáda, 1 šálka nesladeného kokosového mlieka, 1 ČL zázvoru, 1 PL limetkovej šťavy, 1/2 šálky drveného ľadu = 225 kalórií, 6,9 gramov cukru, 3,5 gramu bielkovín
  5. 1 šálka kelu, 1 šálka jahôd, 1 šálka nesladeného sójového mlieka, 1/8 šálky mandlí = 147 kalórií, 7,6 gramu cukru

 

Máte problém s nadváhou? Chudnite s nami pod odborným dohľadom!

Formular akcia

Objednať konzultáciu

Polia označené * sú povinné!

 

Sumár
Dátum recenzie
Chudnutie s PROTISSIMO
Zoznam potravín pre zdravšie a menej kalorické smoothie
Hodnotenie autora
51star1star1star1star1star

Tagy:, , ,

Žiadne komentáre neexistujú

Pridaj komentár